Met Vastgoedbeheer Leef, werkt of investeert u gerust verder! Wij nemen letterlijk alles uit handen! Van beheer, tot aan onderhoud. We ontzorgen u dus van alle lasten. Daarmee creëert u een stabiel rendement zonder omkijken naar calamiteiten en administratie.

Alle voordelen op een rij

Als u kiest voor vastgoedbeheer bij Gulpen Vastgoed kiest u voor het totaal pakket waarbij u letterlijk geen omkijken meer hebt en u maandelijks uw huurinkomsten zonder zorgen kunt verwachten op uw bankrekening. Zo zorgt Gulpen Vastgoed voor een stabiel rendement, en kan de verhuurder zijn dag besteden aan overige activiteiten.

check teken

Met Gulpen Vastgoed als beheerbedrijf voor uw vastgoed portefeuille bespaart u ook flink wat euro’s aan belasting! Het is namelijk zo dat als u zelf het beheer doet, de huurpenningen zelf incasseert en er dagelijks werk in stopt, de belastingdienst uw werkzaamheden ziet als inkomen aldus belast worden onder Box 1. Als u kiest voor vastgoedbeheer worden de huurinkomsten belast onder Box 3! In deze box betaald u max. 1.2% over de huurinkomsten aan de belastingdienst!

vastgoedbeheerder animatie

Met het totaalpakket waaronder: Geavanceerd verhuurtraject*, Financieel beheer, Technisch beheer, Administratief beheer & Sociaal beheer bent u dus volledig ontzien van alle werkzaamheden! Dit al voor een percentage van 6.5% op de maandhuur excl. BTW met een minimum van 55 EUR Excl. BTW per maandhuur. Vanaf 3 panden/huisnummers zijn er voordeligere tarieven van toepassing. Ook bij samenwerkingen met makelaarskantoren & beleggers zijn er andere tarieven van toepassing.

                                                                                                                             huurcheck nederland logo

Als u er voor kiest om een huurder uit te zoeken via ons optionele geavanceerd verhuurtraject, kiest u er direct voor om bijna zeker te zijn van een goede huurder! Wij checken alle potentiele matches bij het BKR, voeren creditchecks uit en vragen alle historische verledens op van deze perso(o)n(en). Zo bent u dus bijna zeker van een zogenoemde gezonde huurder waarop een kans kleiner is op wanbetaling.

               

               Geavanceerd Verhuurtraject *

* Het geavanceerd verhuurtraject is enkel voor onbewoonde panden en dus optioneel en zit niet inbegrepen bij het totaalpakket. De kosten voor deze optie bedragen eenmalig €475 excl. BTW per wisseling van de bewoner. 

Screenen van potentiele huurders binnen ons bereik via o.a Huurcheck BKR etc.

 Adverteren op Funda, Pararius, Facebook & eigen netwerk

Bezichtigingen met potentiele huurders

Foto’s maken van het te verhuren object

Opstellen van huurovereenkomsten

Inspectie bij eind- en oplevering

Binnen 14 werkdagen een ideale huurder

 

Het totale vastgoedbeheer pakket bestaat uit:

                Financieel Vastgoedbeheer

Innen van de verschuldigde huur met het bewaken van eventuele achterstanden

Ingrijpen bij wanbetaling, zonodig incassobureau inschakelen (kosten voor bewoner)

Bij juridische vragen kunt u kosteloos terecht bij onze bedrijfsadvocaat 

Uitvoeren van de jaarlijkse indexering

Afrekenen van de servicekosten, verstaan onder alle kosten die betaald moeten worden buiten de huur om.

U voorkomt Box 1 van de Belastingdienst en uw inkomsten worden niet langer hieronder belast.

U kunt er ook voor kiezen om alleen Financieel vastgoedbeheer af te nemen. De kosten bedragen: 40 euro incl. BTW per maand. Vanaf 3 huisnummers gelden er andere tarieven.

                Technisch vastgoedbeheer

Aanvragen en begeleiden van de werkzaamheden

(Half)Jaarlijkse inspecties m.b.t. de staat van de woning en eventueel preventief onderhoud

Inschakelen & onderhandelen met vakmensen

24/7 Alarmlijn voor huurders & verhuurders

Eigen technische dienst voor kleine dringende gebeurtenissen (Zeer snel ter plaatse)

Huurder krijgt toegang tot de huurdersapp waarin hij/zij schade & reparaties kan melden

U kunt er ook voor kiezen om alleen Technisch vastgoedbeheer af te nemen. De kosten bedragen: 35 euro incl. BTW per maand. Vanaf 3 huisnummers gelden er andere tarieven.

                Administratief Beheer

Gegevens huurder registreren (persoonsgegevens, contracten etc.)

Steekproef inspecties 

Bijhouden van de inventarisatie

Aan & afmelden energie & internet bedrijven

Overige administratie veilig bewaren en uitvoeren conform wetgeving

               Sociaal Beheer

Snel en direct antwoord en oplossingen voor zowel huurder als verhuurder

Eerste aanspreekpunt voor zowel bewoner als verhuurder

24/7 Technische noodlijn voor huurder

Alle nodige contacten en gesprekken met huurder

De huurder het optimale woongenot bieden

Bewoners hebben toegang tot de huurdersapp waarin ze hun huur kunnen betalen, facturen kunnen inzien, reparaties kunnen melden & chatten met onze 24/7 noodlijn.

 

Meest gestelde vragen

inclusief de antwoorden.

Op dit moment verzorgen wij het vastgoedbeheer voor particulieren, bedrijven & beleggers in Noord, Midden & Zuid Limburg.In sommige gevallen beheren we ook in het Belgische Limburg. (Mits pandeigenaar Nederlands is).

Uiteraard zijn er mensen die kiezen om het beheer zelf uit te voeren. Maar vergis je niet in de werkzaamheden en risico’s die je loopt.

Het vastgoedbeheer uitbesteden aan Gulpen Vastgoed ontneemt u namelijk alle zorgen die u heeft met betrekking tot gedrag huurder, maandelijkse huurinkomsten, onderhoud, administratie, sociaal beheer et cetera. 

Niet alleen minder werk, maar je bespaard dus ook flink in de kosten! Bijna belastingvrij de vastgoed wereld in? Dat doe je via Gulpen Vastgoed.

Heel simpel. Voer je zelf alle werkzaamheden uit in je onroerend goed? Zoals het zelf incasseren van de huurpenningen, onderhoud, contact met huurder et cetera. Dan is het mogelijk dat de belastingdienst dit ziet als inkomen aldus belast onder Box 1. (werk). En we weten allemaal hoeveel je betaald in Box 1. Besteed je alle of gedeeltelijk de werkzaamheden uit? Dan is het beleggen en valt je onroerend goed onder Box 3 van de belastingdienst. (Spaar en beleggeld). Daar staat nu een maximum op van 1.2%. Bekijk hier het belastingstelsel van Box 3.

Alhoewel dit vrijwel nooit voor zal komen door onze uitgebreide huurcheck. Kan het toch voorkomen dat er zich een crisissituatie voordoet bij de huurder. Wij geven in eerste instantie dan binnen gerechtelijke tijd een aantal aanmaningen en gaan persoonlijk langs de deur om het geld proberen te innen. Mocht dit niet werken, schakelen wij direct ons eigen incassobureau in en gaan we tot aan gerechtelijke procedures aan toe verder. Natuurlijk hoeft het nooit zover te komen & word de borg gebruikt in eerste instantie om de huurinkomsten te dekken voor de pandeigenaar.

Als u kiest voor vastgoedbeheer bij Gulpen Vastgoed dan valt daar automatisch het sociale beheer onder. Dit houd in dat de huurder zich bij calamiteiten 24/7 kan melden bij onze nooddienst. Ook voor algemene vragen over contractduren etc. komt de huurder bij ons verhaal halen en helpen wij de huurder met zijn/haar wensen.

Ja! In het digitale portaal dat wij leveren aan onze klanten, ziet u precies waar u aan toe bent. De maandelijkse inkomsten, gebreken, en natuurlijk communicatie met de huurder. We willen u natuurlijk niet dagelijks lastig vallen, u bepaald dus zelf wanneer u trek hebt in inzage van zaken.

Neem de eerste stap wij doen de rest

Nieuwsgierig naar onze makelaardij? Neem dan contact met ons op. Ook als u gewoon een babbeltje wil maken om vrijblijvend te informeren is dat zeker geen probleem.

Laat uw gegevens achter en we bellen u op werkdagen binnen 2 uurtjes terug. Bij geen gehoor sturen wij een e-mail.

×

Hallo!

Klik op de onderstaande makelaar om te kunnen Whatsappen, of stuur een e-mail naar de makelaar: marvin@gulpenvastgoed.nl

× Hoe kan ik je helpen?