Neem de eerste stap wij doen de rest

Nieuwsgierig naar onze vastgoedbeheer opties, makelaardij of deal sourcing? Neem dan contact met ons op. Ook als u gewoon een babbeltje wil maken om vrijblijvend te informeren is dat zeker geen probleem.

Laat uw gegevens achter en we bellen u op werkdagen binnen 2 uurtjes terug. Bij geen gehoor sturen wij een e-mail.

Meest gestelde vragen

inclusief de antwoorden.

Vragen over vastgoedbeheer:

Uiteraard zijn er mensen die kiezen om het beheer zelf uit te voeren. Maar vergis je niet in de werkzaamheden en risico’s die je loopt.

Het vastgoedbeheer uitbesteden aan Gulpen Vastgoed ontneemt u namelijk alle zorgen die u heeft met betrekking tot gedrag huurder, maandelijkse huurinkomsten, onderhoud, administratie, sociaal beheer et cetera. 

Niet alleen minder werk, maar je bespaard dus ook flink in de kosten! Bijna belastingvrij de vastgoed wereld in? Dat doe je via Gulpen Vastgoed.

Heel simpel. Voer je zelf alle werkzaamheden uit in je onroerend goed? Zoals het zelf incasseren van de huurpenningen, onderhoud, contact met huurder et cetera. Dan is het mogelijk dat de belastingdienst dit ziet als inkomen aldus belast onder Box 1. (werk). En we weten allemaal hoeveel je betaald in Box 1. Besteed je alle of gedeeltelijk de werkzaamheden uit? Dan is het beleggen en valt je onroerend goed onder Box 3 van de belastingdienst. (Spaar en beleggeld). Daar staat nu een maximum op van 1.2%. Bekijk hier het belastingstelsel van Box 3.

Alhoewel dit vrijwel nooit voor zal komen door onze uitgebreide huurcheck. Kan het toch voorkomen dat er zich een crisissituatie voordoet bij de huurder. Wij geven in eerste instantie dan binnen gerechtelijke tijd een aantal aanmaningen en gaan persoonlijk langs de deur om het geld proberen te innen. Mocht dit niet werken, schakelen wij direct ons eigen incassobureau in en gaan we tot aan gerechtelijke procedures aan toe verder. Natuurlijk hoeft het nooit zover te komen & word de borg gebruikt in eerste instantie om de huurinkomsten te dekken voor de pandeigenaar.

Als u kiest voor vastgoedbeheer bij Gulpen Vastgoed dan valt daar automatisch het sociale beheer onder. Dit houd in dat de huurder zich bij calamiteiten 24/7 kan melden bij onze nooddienst. Ook voor algemene vragen over contractduren etc. komt de huurder bij ons verhaal halen en helpen wij de huurder met zijn/haar wensen.

Ja! In het digitale portaal dat wij leveren aan onze klanten, ziet u precies waar u aan toe bent. De maandelijkse inkomsten, gebreken, en natuurlijk communicatie met de huurder. We willen u natuurlijk niet dagelijks lastig vallen, u bepaald dus zelf wanneer u trek hebt in inzage van zaken.

Vragen over makelaardij

Op dit moment verzorgen wij de makelaardij voor particulieren, bedrijven & beleggers in Noord, Midden & Zuid Limburg.In sommige gevallen verkopen we ook in het Belgische Limburg. (Mits pandeigenaar Nederlands is).

Dit heeft uiteraard met meerdere aspecten van doen. Maar ga er maar van uit dat Gulpen Vastgoed staat voor vlotte makelaardij. Ons record staat op 3 werkdagen en verkopen op een gemiddelde duur van 28 dagen.

 

Wij werken niet met addertjes onder het gras. Tegelijkertijd werken wij dus ook met meerdere mogelijkheden. Een vast tarief is mogelijk op basis van de staat en vraagprijs van de woning. In sommige gevallen kunnen we voorwerk kosten rekenen.

Voorwerk kosten zijn alleen van toepassing, als u wenst uw huis ook aan andere makelaars aan te bieden. Sluit u met ons een contract? Dan betaald u dus ook niks vooraf. Zo zijn we er zeker van dat onze tijd in het verkopen van uw huis niet voor niets is geweest.

Alles is bespreekbaar!